Onsdag!!

Hejsan! Idag vare skolan igen den var helt okej tills sista lektionen! Men i alla fall sen vart dagen bra igen.Gick hem med Moa Svenlin och ja vi gick och snackade om allt och sen kom Thea och cyklade ifatt oss.Sen cyklade Thea åt ett annat håll och jag och Moa vi gick hem till mig och Moa fick lite kläder av mig och sen gick hon hem. Sen kom Lollo Blom till mig och vi snackade om ja allt sen färgade hon mitt hår.Det vart bra tack så hemskt mycket för det! Sen målade jag naglarna och sen gick jag till Mormor och åt mat och så pratade jag lite med henne om ja Morfar som dog för några år sen och ja lite till sen gick jag hem. Och hämtade en väska och sen gick jag till Alva och lämnade väskan till henne och så pratade vi lite ja om massa saker och sen gick jag hem och satte mig här och sen började jag packa. Och nu sitter jag här och ska snart gå och fixa mig och sen gå och sova! Natti Natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0