Måndag och Tisdag!!

Hejsan! Igår så var det skola som vanligt och efter skolan så var det konfermation efter det var det SKU (Svenska kyrkans unga).Och på SKU så åkte vi in till stan och bowlade och jag vann båda gångerna fast att det var andra gången i hela mitt liv och det inte gick alls bra!! Sen åkte vi hem och jag gick och la mig! Idag så vare skola igen och sen så gick jag hem med Alva,Elin,Julia,Josephine och Matilda och Matilda hängde med mig hem och klippte Rasmus klor. Tack Matilda så hemskt mycket för hjälpen med Rasmus klor! Sen så städade jag rasmus bur från grunden verkligen,jag ställde buren i duchen och duchade av hela buren eller botten på buren och det behövdes verkligen. Efter det kom Pappa och Henric och hämtade Rasmus  för att jag ska inte vara hemma i helgen för jag ska till min Syrra i Stockholm och Mamma ska på resa med jobb så hon är inte heller hemma! så Pappa fick ta Rasmus istället men han kommer ju hem den 5 Mars för att jag åker till Stockholm till Syrran på Torsdag och kommer hem på Söndag.Men åker till Sälen med Gårn på Torsdagen så han får vara kvar där då.Men jag kommer ju hem den 4 April igen! Eftersom Mamma är ju igentligen allergisk mot Rasmus men det går bra att ha honom i mitt rum! Men jag kommer ju hem den 4 April igen! Efter att dem hade åkt så gick jag och kollade på min träning för att jag har ont i halsen och är förkyld så Mamma tyckte inte jag skulle gå på täningen eftersom att jag ska iväg i helgen och då måste jag ju vara frisk! Efter det hängde Jessica med mig hem och hämtade pengar och sen gick vi upp till konsum och jag köpte godis sen gick vi hem och ja nu sitter jag ju här men ska snart gå och lägga mig för jag är jätte trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0