Bästa helgen på länge!! (Saknar dig redan)

Hejsan! Jag har varit i stallet hela helgen! Det har varit helt underbart bra och mysigt har det varit med alla små hästar speciellt med Jojje! (hos host) till små hästar! Men nu är jag hemma igen i alla fall och har duchat och ätit våfflor och det var mums mums. Men jag måste gå nu för jag ska fixa mig till matchen. Men vi ses sen kanske! Som ni kanske förstår så saknar jag min lilla Jojje och ja inte någon annan eller det kan väll vara lite lång tråkigt här hemma ibland utan Katizi.Men jag mår bra i alla fall! Men jag är också sur på Richard för han åkte med traktorn så att all snö på vägaran försvann så nu kan inte jag pulsa i snön när jag ska gå till och från hagarna och huset!

Kommentarer
Postat av: katizi

mohaha ja visste att du saknade mig ! haha ;D jag kanske rider en tur på jojje idag han e ju såå tjock ^^

2011-03-21 @ 07:57:30
URL: http://katitsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0