Nice dag!

Jag sov hos Mua inatt det var riktigt kul bara att jag var riktigt trött så jag somnade rätt så snabbt.Vi blev väckta av Muas pappa vi 08:20 då gick vi upp och åt frukost sen satt vi där uppe ett tag sen gick vi ner och satte oss i hennes källare sen gick vi upp och åt lunch sen så satt vi där  ett tag till,sen gick vi upp och hämtade en sak på ica sen gick vi till Muas mormor för att Mua vart kissnödig sen gick vi hem sen så satt vi vid datan ett tag till sen gick jag hem och åt sen gick jag till backs till Mua då fixade Mua mitt hår lite sen skulle jag hem och då fixade jag lite att äta till mig sen satte jag mig här.Sen des har jag  suttit här och skrivit lite på facebook och bilddagboken men jag ska någ stänga av nu och se klart på filmen jag ser på och äta något gått till! Älskar dig Mua tack för går kväll/natt/dagen!<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0