BÄSTA helgen med Mua!!

Jag var på stan i Lördags med Mua.När vi kom in till stan så gick vi upp till stan istället för att ta en spårvagn,när vi kom upp dit så gick vi in på New Yorker men där hittade vi inget så vi gick ut och gick till alla möjliga butiker.Men vi gick på stan hela dan i alla fall,och när vi skulle hem så ringde Muas mamma och frågade när bussen gick hem men vi hade ju inte kollat någon buss så vi sa vi ska gå ner till recesentrum och kolla det nu snart Linnea ska bara handla lösnaglar. Men sen ringde hon upp och sa det går en buss nu och vi bara va fan. Men så gick nästa buss 17:30 och stan stängde 17:00 och vi bara fan hur ska vi komma hem då.Och då bestämmde vi oss för att vi skulle gå på stan till 17:00 och sen gå ner till resecentrum och stå där ute i regnet,men då ringde hennes pappa och sa  att jag är påväg in till stan för att hämta er nu,så gå ner till resecentrum NU !! Så vi gick ner till resecentrum och väntade under tak vid pressbyrån och där ståg det en jätte äcklig tant som frågade alla som gick förbi om hon kunde få en cigg men det var "inte"  någon som hade det. och hon ståg typ och blängde på oss.Sen kom Muas pappa.Och när vi kom hem så gick jag hem och lämnade mina saker som jag hade handlat sen gick jag till Mua igen och jag sov där och vi var hemma själva till ca 01:20 för hennes föräldrar var inte hemma för dem var hos några dem kände,men det var verkligen bästa kväll/natten på länge! Tack för kväll/natten Mua! Sen igår så gjorde vi inte så mycket men vid 16:00 så skulle hon iväg så jag gick hem och satte mig här och vid tvn och inte gjorde alls mycket sen somnade jag och vaknade jag sen igen och kunde inte sova sen men jag somnade efter några timmar. Men idag så sitter jag här nu men ska snart gå upp och städa mitt rum och ränsa min garderob. Jag köpte två tröjor,tre byxor,lösnaglar och så blev det lite godis också,kanske kommer bilder senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0