Måndag 18/10-10 22:21

Hejsan!


Dagen började med att jag vaknade runt 5:30 och kände mig jätte förkyld och inte alls bra men jag bestämde mig för att gå till skolan i alla fall,så jag gick och la mig igen och sen väckte mamma mig vid 6:30. Då gick jag upp och fixa mig,sen gick jag till Alva och vi gick till skolan. och dagen i skoan var rätt okej endå. Hade först k-tid sen,matte,engelska,a-tid och sist svenska.Fast jag var inte med på a-tiden för då satt jag i möte med rektorn om norge resan.Som inte verkar bli någon resa som det ser ut nu. Efter skolan så gick jag till orrekulla och skulle ha konfermation men innan konfan så ville Emma prata med mig och det var bara ett roligt samtal.Sen började konfan och där så pratde vi lite om allt möjligt, sen så såg vi en film som handlade om en kille som hade HIV.Efter det var konfan slut och då började svenska kyrkans unga och vi åkte in till stan och såg på bio,vi såg TUSEN GÅNGER STARKARE,den var jätte bra man blev ju lite tärögd i slutet. Sen kom mamma och hämtade mig och vi åkte hem.När jag kom hem satte jag mig här direkt. Jag ska sitta här en stund till.Behöver ju inte gå och lägga mig så jätte tidigt eftersom jag börjar 13:00 i morgon,vi har öppethus på skolan i morgon och våran so lärare är ju lite dum som sätter ett so prov då också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0