IKEA!

Hejsan!

Mamma väckte mig vid klockan 8:00 och då gick jag upp och fixade mig sen åkte vi till IKEA.Hittade lite saker ska ju sälja min soffa och köpa en byrå istället så jag kollade lite på byråar och vad jag skulle köpa till och så vidare.Mamma köpte en soffa som är jätte snygg.Sen gick vi lite på IKANOHUSET.Köpte ett linne på rean på Gina Trico och ett par lack leggjeans på Gina Trico.Sen åkte vi till Biltema och mamma köpte lite saker till bilen där sen åkte vi hem kom hem vi 16:00.Då gick jag till Alva och gav henne sin present för hon fyller år idag.Grattis till Alva som fyller 14 år idag.Nu sitter jag bara här och inte gör alls mycket eller jo jag väntar ju på att Ebba ska höra av sig för vi ska väll hitta på något ikväll.Kanske skriver ikväll om vad Ebba och jag hittar på annars skriver jag i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0