HÖSTLOV SKARE VA!

Hejsan!


Fick HÖSTLOV igår,det är skönt med höstlov,men jag började det inte med det bästa,jag gicK ju upp 05:45 och delade ut fralla.Men det här lovet kommer bli jätte roligt.Igår var det en helt vanlig Fredag,vi har ju dresscode på skolan så det var en del som kläde ut sig och ämnet på dresscoden var ju HALLOWEEN eftersom det är ju på Söndag.Men jag glömde ju bort att det var det så jag var tyvärr inte ut kläd till något,men jag hade ju svarta naglar så lite var jag ju ut klädd.Efter skolan så gick jag hem och satte mig här som jag skriv igår sen ringde jag till Alva och frågade om hon ville hänga med ut,det ville hon så vi gick och snackade om lite allt möjligt sen möte vi Emma,Natalie och Fredrik men Fredrik drog meddetsamma men vi gick en stund med Emma och Natalie sen gick vi hem till oss och då satte jag mig här och lyssnade på massa gammla låtar som väcker massa gammla minnen.Skriver mer ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0