God morgon!

Hejsan!


Det har inte blivit så mycket skrivande här men jag har varit med kompisar och varit i djurparken med konfermationen så det har blivit rätt långa dagar så jag är rätt trött på kvällarna. Men nu skriver jag lite snabbt här för att skolan börjar inte än och jag är klar så då tänkte jag att jag kunde skriva lite på bloggen. Vaknade vi 6:30 men gick upp vid 7:00 och då fixade jag mig och sen satte jag mig här,jag gör inte så mycket annat än att vänta på att klockan ska gå.Men jag skriver inte i kväll det är ju Måndag och det innebär ju att det är konfermation och svenska kyrkans unga och det slutar ju vid 21:00 så då blir det inte att jag hinner att skriva innan natten faller på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0